Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výrobci reklamních cedulí v českých zemích před rokem 1948

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00064432%3A_____%2F23%3AN0000009" target="_blank" >RIV/00064432:_____/23:N0000009 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eshop.muzeumprahy.cz/ticket/detail/3003" target="_blank" >https://eshop.muzeumprahy.cz/ticket/detail/3003</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výrobci reklamních cedulí v českých zemích před rokem 1948

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola kolektivní monografie představuje ucelený přehled smaltoven a kovozpracujících podniků angažovaných ve výrobě cedulí coby specifického reklamního sortimentu v období od druhé poloviny 19. století do roku 1948. Příspěvek mapuje specifika jejich zaměření a současně poodhaluje i průniky jejich výrobního portfolia do sféry mimo propagační výrobu (výroba ciferníků, obalového materiálu, smaltovaných potřeb pro farmaceutické podniky aj).

  • Název v anglickém jazyce

    Producers of advertising signs in the Czech lands before 1948

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents a comprehensive overview of enamel producers and metalworking companies engaged in the production of advertising signs as a specific advertising assortment in the period from the second half of the 19th century to 1948. The paper deals with the specifics of their activities, with an overlap to related areas of their production focus (production of dials, packaging material , enamelware for pharmaceutical companies and others).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Staré reklamní cedule

  • ISBN

    978-80-905179-1-2

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    23-37

  • Počet stran knihy

    562

  • Název nakladatele

    MyX s.r.o

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly