Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka chemie pro nechemické obory na vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F14%3A10293616" target="_blank" >RIV/00216208:11110/14:10293616 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61388955:_____/14:00439224 RIV/61388963:_____/14:00439224 RIV/60460709:41210/14:65396 RIV/60460709:41600/14:65396 RIV/00216208:11510/14:10293616

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.chemicke-listy.cz/docs/full/2014_12_1172-1178.pdf" target="_blank" >http://www.chemicke-listy.cz/docs/full/2014_12_1172-1178.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka chemie pro nechemické obory na vysokých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuky chemie v nechemických studijních programů by neměl být jen těžký předmět a hádanka pro studenty. Měl by se stát informační základ pro další studie.Tento příspěvek otevírá diskusi o možných přístupech ke zlepšení vzdělávání. Zejména průběh osnovy "základní chemie" je navrženo s ohledem na kurikulární programy několika vysokých školách a vzhledem k využití, které představují poznatků do dalších předmětů. Dále, metody a formy vzdělávání jsou uvedeny ve vztahu k efektivnosti vzdělávání a osobnosti učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemistry Education at Universities for Non-chemical Study Programmes

  • Popis výsledku anglicky

    Chemistry teaching within non-chemical study programmes should not be just a difficult subject and a riddle for students. It should become an information basis for subsequent studies. The present contribution opens a discussion of potential approaches toimproving the education. In particular, the course syllabus of "basic chemistry" is suggested regarding to curriculum programs of several universities and regarding to utilization of posed knowledge into subsequent subjects. Further, the methods and forms of education are mentioned in relation to education efficiency and the teacher personality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    CF - Fyzikální chemie a teoretická chemie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Chemické listy

  • ISSN

    0009-2770

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    108

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1172-1178

  • Kód UT WoS článku

    000346508000014

  • EID výsledku v databázi Scopus