Několik poznámek k evaluaci celoživotního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11130%2F15%3A10322096" target="_blank" >RIV/00216208:11130/15:10322096 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00064203:_____/15:10322096
Výsledek na webu
<a href="http://www.fnmotol.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1473/sbornik-cmo-2015-17092015.pdf" target="_blank" >http://www.fnmotol.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1473/sbornik-cmo-2015-17092015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Několik poznámek k evaluaci celoživotního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje evaluaci vzdělávacích akcí realizovaného na 2. LF UK a ve FN Motol v rámci celoživotního vzdělávání. Pro účel tohoto příspěvku byl vybrán Certifikovaný kurz pro přípravu mentorů klinické praxe a školitelů specializačního vzdělávání. Pozornost je věnována internalizaci role sester v rámci studia. Zvláštní důraz je kladen na teoretické znalosti i praktické dovednosti mentorů klinické praxe a na přípravu na výkon činnosti mentora. Výše zmíněná kvalita je zjišťována pomocí dotazníkovéhošetření, evaluací a autoevaluací pedagogických pokusů realizovaných v rámci odborné praxe v certifikovaném kurzu. Výsledky šetření byly v naprosté většině položek příznivé. Statisticky významné rozdíly byly zjištěny především u výsledků evaluace a autoevaluace přípravné, realizační a hodnotící fáze pedagogických pokusů, kdy se účastnice kurzu samy hodnotily kritičtěji, než byly hodnoceny supervizory. Z výsledků vlastního šetření vyplynulo, že je nutné systematicky pracovat se skupinou me
Název v anglickém jazyce
Several comments on the evaluation of lifelong learning
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the evaluation of educational activities conducted at the 2nd Faculty of Medicine and University Hospital Motol in the context of lifelong learning. For the purpose of this paper was chosen certified courses to prepare clinical practice mentors and trainers specialized education. Attention is paid to internalize the role of nurses in the study. Particular emphasis is placed on theoretical knowledge and practical skills of clinical practice and mentors to prepare for the performanceof activities mentor. The aforementioned quality is evaluated using a questionnaire survey, evaluation and self-evaluation of educational experiments carried out in the context of professional experience in the certified course. The results have been overwhelmingly favorable items. Statistically significant differences were found mainly in the results of the evaluation and self-preparation, implementation and evaluation phases of teaching experiments, where the course participants themse
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Cesta k modernímu ošetřovatelství XVII. - recenzovaný sborník příspěvků z odborné konference s mezinárodní účastí
ISBN
978-80-87347-20-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
158-165
Název nakladatele
Fakultní nemocnice v Motole
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
17. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—