Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Několik poznámek k evaluaci celoživotního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11130%2F15%3A10322096" target="_blank" >RIV/00216208:11130/15:10322096 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00064203:_____/15:10322096

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fnmotol.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1473/sbornik-cmo-2015-17092015.pdf" target="_blank" >http://www.fnmotol.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1473/sbornik-cmo-2015-17092015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Několik poznámek k evaluaci celoživotního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje evaluaci vzdělávacích akcí realizovaného na 2. LF UK a ve FN Motol v rámci celoživotního vzdělávání. Pro účel tohoto příspěvku byl vybrán Certifikovaný kurz pro přípravu mentorů klinické praxe a školitelů specializačního vzdělávání. Pozornost je věnována internalizaci role sester v rámci studia. Zvláštní důraz je kladen na teoretické znalosti i praktické dovednosti mentorů klinické praxe a na přípravu na výkon činnosti mentora. Výše zmíněná kvalita je zjišťována pomocí dotazníkovéhošetření, evaluací a autoevaluací pedagogických pokusů realizovaných v rámci odborné praxe v certifikovaném kurzu. Výsledky šetření byly v naprosté většině položek příznivé. Statisticky významné rozdíly byly zjištěny především u výsledků evaluace a autoevaluace přípravné, realizační a hodnotící fáze pedagogických pokusů, kdy se účastnice kurzu samy hodnotily kritičtěji, než byly hodnoceny supervizory. Z výsledků vlastního šetření vyplynulo, že je nutné systematicky pracovat se skupinou me

  • Název v anglickém jazyce

    Several comments on the evaluation of lifelong learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the evaluation of educational activities conducted at the 2nd Faculty of Medicine and University Hospital Motol in the context of lifelong learning. For the purpose of this paper was chosen certified courses to prepare clinical practice mentors and trainers specialized education. Attention is paid to internalize the role of nurses in the study. Particular emphasis is placed on theoretical knowledge and practical skills of clinical practice and mentors to prepare for the performanceof activities mentor. The aforementioned quality is evaluated using a questionnaire survey, evaluation and self-evaluation of educational experiments carried out in the context of professional experience in the certified course. The results have been overwhelmingly favorable items. Statistically significant differences were found mainly in the results of the evaluation and self-preparation, implementation and evaluation phases of teaching experiments, where the course participants themse

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FP - Ostatní lékařské obory

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cesta k modernímu ošetřovatelství XVII. - recenzovaný sborník příspěvků z odborné konference s mezinárodní účastí

  • ISBN

    978-80-87347-20-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    158-165

  • Název nakladatele

    Fakultní nemocnice v Motole

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    17. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku