Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KLÍČOVÉ KOMPETENCE MENTORŮ JAKO PŘEDPOKLAD INOVACE PRAKTICKÉ VÝUKY OŠETŘOVATELSTVÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10070558" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10070558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KLÍČOVÉ KOMPETENCE MENTORŮ JAKO PŘEDPOKLAD INOVACE PRAKTICKÉ VÝUKY OŠETŘOVATELSTVÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší přehled klíčových kompetencí mentorů klinické ošetřovatelské praxe. Specifikuje jejich kompetence odborné - profesní, psychodiagnostické, komunikativní, organizační a řídící, diagnostické a intervenční, poradenské a konzultativní a takékompetence v oblasti reflexe vlastní činnosti. Příspěvek dále obsahuje hlavní výsledky dotazníkového šetření realizovaného u studentů UK 2. LF.. Výsledky provedených šetření přispívají k reflexi činnosti akademických pracovníků UK 2. LF a mentorů klinické ošetřovatelské praxe a zároveň jsou i podkladem pro inovativní přístupy ve výuce a také v Certifikovaném kurzu pro přípravu mentorů klinické ošetřovatelské praxe, který realizuje Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol ve spolupráci s Katedrou pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové v rámci projektu č. CZ.2.17/3.1.00/33270 s názvem Inovace praktické výuky ošetřovatelství.

  • Název v anglickém jazyce

    KEY COMPETENCES OF MENTORS LIKE THE ANTICIPATION OF PRACTICAL OF NURSING EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents an overview of key clinical nursing mentor praxis competences. It specifies their professional, psycho-diagnostical, communicative, organizing and leadership, diagnostical and interventional, consulting and consultational competences and also the ability in evaluating his own actions. Furthermore the paper includes the key results of a questionnaire between the UK 2. LF students. The results contribute to the ability to reflect the work of academic workers of UK 2. LF and the mentorsof clinical nursing praxis. Also the results are resources for innovative approaches in the teaching process and the Certified course for mentors of clinical nursing praxis, conducted by Department of Nursing Care UK 2 LF and FN Motol in cooperation withthe Department of Education and psychology under the Science Education University Hradec Králové within the CZ.2.17/3.1.00/33270 project called Innovation of the practical teaching of nursing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov zo 4. medzinárodenej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-89352-47-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slovenská zdravotnícka univerzita

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Btatislava, SR

  • Datum konání akce

    3. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku