Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The usage of contextual discounting and opposition in determining the trustfulness of users in online auctions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F12%3A10133776" target="_blank" >RIV/00216208:11150/12:10133776 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12510/12:43883876

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-18762012000100004&lng=en&nrm=iso&tlng=en" target="_blank" >http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-18762012000100004&lng=en&nrm=iso&tlng=en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4067/S0718-18762012000100004" target="_blank" >10.4067/S0718-18762012000100004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The usage of contextual discounting and opposition in determining the trustfulness of users in online auctions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper introduces a trust model based on reputation while it takes into account possible fraudulent behavior of users in online auctions as contextual information. The reputation is calculated from user's evaluations (feedback) following performed transactions. Information about possible fraudulent behavior is additional information determining the reliability of the user's reputation in our trust model. Reputation and fraudulent behavior are expressed in a form of belief functions and the resultinguser's trustfulness is calculated. The case study shows that the proposed approach is valid and may be applicable in real online auctions.

  • Název v anglickém jazyce

    The usage of contextual discounting and opposition in determining the trustfulness of users in online auctions

  • Popis výsledku anglicky

    This paper introduces a trust model based on reputation while it takes into account possible fraudulent behavior of users in online auctions as contextual information. The reputation is calculated from user's evaluations (feedback) following performed transactions. Information about possible fraudulent behavior is additional information determining the reliability of the user's reputation in our trust model. Reputation and fraudulent behavior are expressed in a form of belief functions and the resultinguser's trustfulness is calculated. The case study shows that the proposed approach is valid and may be applicable in real online auctions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research

  • ISSN

    0718-1876

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CL - Chilská republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    34-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus