Sociální dovendosti učitelů a možnosti jejich rozvíjení pomocí VTI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F06%3A00000266" target="_blank" >RIV/00216208:11210/06:00000266 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development by VIG
Popis výsledku v původním jazyce
The present study was focussed on the possibilities of using video interaction guidance (VIG) to the development of social skills of teachers and at length qualitatively describe following interactions and the way of intervention to teachers' work.
Název v anglickém jazyce
Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development by VIG
Popis výsledku anglicky
The present study was focussed on the possibilities of using video interaction guidance (VIG) to the development of social skills of teachers and at length qualitatively describe following interactions and the way of intervention to teachers' work.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—