Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika školní třídy a její praktické využití při práci se žáky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00102541" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00102541 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostika školní třídy a její praktické využití při práci se žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text představuje různé formy diagnostiky školní třídy, které jsou využitelné jednak psychology, jednak přímo pedagogickými pracovníky. Následně jsou diskutovány možné formy využití diagnostických výsledků a způsoby práce, které mohou výsledky pozitivně ovlivnit.

  • Název v anglickém jazyce

    Classroom Assessment and Its Practical Implications

  • Popis výsledku anglicky

    The text introduces various forms of classroom assessment, which can be used either by psychologists or by teachers. Assessment results are further discussed from practical perspective, teachers are told what methods of work with classes are appropriateto support positive results.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: Model rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů středních škol a jeho ověření</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická a psychologická diagnostika

  • ISSN

    1801-8416

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    15

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus