Diagnostika školní třídy a její praktické využití při práci se žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00102541" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00102541 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika školní třídy a její praktické využití při práci se žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Text představuje různé formy diagnostiky školní třídy, které jsou využitelné jednak psychology, jednak přímo pedagogickými pracovníky. Následně jsou diskutovány možné formy využití diagnostických výsledků a způsoby práce, které mohou výsledky pozitivně ovlivnit.
Název v anglickém jazyce
Classroom Assessment and Its Practical Implications
Popis výsledku anglicky
The text introduces various forms of classroom assessment, which can be used either by psychologists or by teachers. Assessment results are further discussed from practical perspective, teachers are told what methods of work with classes are appropriateto support positive results.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: Model rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů středních škol a jeho ověření</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická a psychologická diagnostika
ISSN
1801-8416
e-ISSN
—
Svazek periodika
2008
Číslo periodika v rámci svazku
15
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—