Kompetence k učení, její rozvoj a posuzování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110509" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110509 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kompetence k učení, její rozvoj a posuzování
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je prezentován nově vyvinutý evaluační nástroj pro hodnocení kompetence k učení ve výuce. Tvorba evaluačního nástroje byla založena na výzkumu rozvoje kompetence k učení. Základní metodou výzkumu bylo strukturované pozorování. Školy tak mají k dispozici standardizovaný nástroj, který umožňuje posuzovat, ale i dále zkvalitňovat výuku.
Název v anglickém jazyce
Learning to learn competence, its development and evaluation
Popis výsledku anglicky
In the article there is a new instrument presented for competence "learning to learn" evaluation. The instrument is developed on educational research in which observation is the main research method. The standardized instrument could be animportant aid for evaluation and improving quality of education as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola jako místo setkávání : sborník příspěvků z konference konané 18. března 2011
ISBN
978-80-7308-347-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
1-15
Název nakladatele
Filozofická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
18. 3. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—