Dyslexie u žáků středních škol: mýty a realita
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10130223" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10130223 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dyslexie u žáků středních škol: mýty a realita
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá specifiky dyslexie v populaci dospívajících studujících na středních školách. Poskytuje výčet základních symptomů na kognitivní i behaviorální úrovni, jimž je třeba věnovat pozornost v procesu středoškolského vzdělávání. Navrhuje základníedukační postupy, kterými lze zajistit modifikaci výuky v souladu s potřebami žáka střední školy s dyslexií.
Název v anglickém jazyce
Dyslexia among secondary school students: myth and reality
Popis výsledku anglicky
The text deals with the specifics of dyslexia in the population of adolescent students in secondary schools. It provides a basic list of symptoms on both cognitive and behavioral level, which should be cosidered in the process of secondary education. Itthen proposes basic educational techniques, which provide modification of teaching according to the needs of a high school student with dyslexia.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexie - prověření hypotézy specifických procedurálních výukových obtíží (SPLD hypotéza)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů