Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autoevaluace středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10145955" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10145955 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autoevaluace středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na autoevaluaci na středních školách. V úvodní části je vymezen pojem autoevaluace a evaluace. Dále je popsán právní rámec vlastního hodnocení škol. Další kapitola popisuje vliv procesu autoevaluace na rozvoj profesního společenství učitelů. Závěry jsou podloženy vzájemnou návštěvou škol v rámci projektu Cesta ke kvalitě. Text otevírá diskuzi nad dalšími přístupy ke zkoumání utváření profesního společenství učitelů, které by poskytly hlubší vzhled do problematiky zkvalitňování vlastníhohodnocení škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Autoevaluation of secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The text is focused on autoevaluation in secondary schools. The introductory part defines the terms autoevaluation and evaluation. Further, the legal Framework of schools' self-evaluation is being described. Next chapter describes the infuence of the autoevaluation process on the development of professional community of teachers. The conclusions are based on mutual school visits in the Framework of the national project managed by the Ministry of Education, Youth and Sports, called "Cesta ke kvalitě" - "Path to Quality". The text opens a discussion about further approaches to studying the formation of a professional community of teachers, which would provide a deeper insight into the problematic of improving schools' self-evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů