Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055504" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055504 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje koncepci výzkumu Kvalitní škola, který byl zaměřen na kurikulární reformu na gymnáziích, a dále metodický postup a vybrané výsledky jeho první fáze. Ta byla realizovaná formou řízených rozhovorů s koordinátory tvorby školních vzdělávacích programů na pilotních gymnáziích. Cílem výzkumu v této fázi bylo zachycení kurikulární reformy jako komplexu zahrnujícího řadu problémových okruhů (ideje a cíle kurikuální reformy, implementace kurikulární reformy, podpora reformy, reforma a možnosti rozvoje a profilace školy, učitel a kurikulární reforma, tvorba ŠVP vstupovaly a vliv dalších kurikulárních materiálů, ŠVP a realizace výuky, klíčové kompetence, autoevaluace a evaluace), které byly dále podrobněji zkoumány v dalších fázích výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: interviews with coordinators
Popis výsledku anglicky
The text presents the design of the research project Kvalitní škola that was aimed at the current curricular reform in Czech upper-secondary comprehensive schools. It also presents the methodology and selected results of the first phase of the project, which was realised through a series of interviews with coordinators of School educational program development on pilot schools. This first phase aimed on capturing the curricular reform as a complex of various problem issues (aims of curricular reform, implementation of curricular reform, supporting the reform, possibilities of school development within the reform, teachers within the reform, developing the School education program, instruction within the reform, key competences, evaluation and autoevaluation), which were further analysed in the subsequent phases of the project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
7-16
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—