Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00128582" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00128582 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2107" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2107</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha je určena budoucím učitelům mateřských a základních škol. Jejím prostřednictvím se budou seznamovat se základy pedagogické evaluace, a to v souvislosti s kvalitou vzdělávání a jejím řízením. Evaluace je zde představena jako oblast výzkumu a praxe. Jsou zde rozlišeny různé typy evaluací mj. také z hlediska jejich aktérů. Dále je zde předložen model kvality vzdělávání, který umožňuje strukturovat výběr dostupných domácích evaluačních rámců, metod a nástrojů využitelných (budoucími) učiteli v praxi. Cílem je podpořit (budoucí) učitele při (auto)evaluačních aktivitách ve školách a při jejich profesním rozvoji.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical evaluation for (future) teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The book is intended for future kindergarten and primary school teachers. It will introduce them to the basics of pedagogical evaluation in the context of educational quality and its management. Evaluation is presented here as an area of research and practice. Different types of evaluation are distinguished, among other things, in terms of their actors. Furthermore, a model of educational quality is presented to structure the selection of available indigenous evaluation frameworks, methods and tools for use by (future) teachers in practice. The aim is to support (future) teachers in (self-)evaluation activities in schools and in their professional development.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021099562

  • Počet stran knihy

    95

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy