Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00128582" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00128582 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2107" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2107</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha je určena budoucím učitelům mateřských a základních škol. Jejím prostřednictvím se budou seznamovat se základy pedagogické evaluace, a to v souvislosti s kvalitou vzdělávání a jejím řízením. Evaluace je zde představena jako oblast výzkumu a praxe. Jsou zde rozlišeny různé typy evaluací mj. také z hlediska jejich aktérů. Dále je zde předložen model kvality vzdělávání, který umožňuje strukturovat výběr dostupných domácích evaluačních rámců, metod a nástrojů využitelných (budoucími) učiteli v praxi. Cílem je podpořit (budoucí) učitele při (auto)evaluačních aktivitách ve školách a při jejich profesním rozvoji.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical evaluation for (future) teachers
Popis výsledku anglicky
The book is intended for future kindergarten and primary school teachers. It will introduce them to the basics of pedagogical evaluation in the context of educational quality and its management. Evaluation is presented here as an area of research and practice. Different types of evaluation are distinguished, among other things, in terms of their actors. Furthermore, a model of educational quality is presented to structure the selection of available indigenous evaluation frameworks, methods and tools for use by (future) teachers in practice. The aim is to support (future) teachers in (self-)evaluation activities in schools and in their professional development.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021099562
Počet stran knihy
95
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—