Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From KumaWar to Quraish: Representation of Islam in Arab and American Video Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10287846" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10287846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From KumaWar to Quraish: Representation of Islam in Arab and American Video Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter discusses three American and three Arab video games and analyzes the ways in which they (a) construct virtual representations of Islam and Muslims and (b) communicate these representations to their audiences. On a broader theoretical level,this chapter aims to explore how Islam, both as an organized system of belief and lived reality, is integrated into the video game medium and what ethical considerations this hold or implies.

  • Název v anglickém jazyce

    From KumaWar to Quraish: Representation of Islam in Arab and American Video Games

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter discusses three American and three Arab video games and analyzes the ways in which they (a) construct virtual representations of Islam and Muslims and (b) communicate these representations to their audiences. On a broader theoretical level,this chapter aims to explore how Islam, both as an organized system of belief and lived reality, is integrated into the video game medium and what ethical considerations this hold or implies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Playing with Religion in Digital Games

  • ISBN

    978-0-253-01253-1

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    109-133

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    Indiana University Press

  • Místo vydání

    Bloomington

  • Kód UT WoS kapitoly