Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímaná účinnost učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10297566" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10297566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímaná účinnost učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním tématem následujícího příspěvku je vnímaná účinnost učitele, koncept pocházející od Alberta Bandury, který zahrnuje přesvědčení učitele o vlastních schopnostech dovést žáky k požadovaným výkonům. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s tímto konceptem, se způsoby jeho formování, zdroji, ze kterých vychází a především s konkrétními projevy vnímané účinnosti učitele ve školní praxi. Pozornost je věnována možným dopadům vnímané osobní účinnosti nejen na chování učitele, ale také na chování a výkony jeho žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher self-efficacy

  • Popis výsledku anglicky

    The main topic of this paper is Albert Bandura's concept of teacher self-efficacy, which is teachers' beliefs about their capabilities to lead students to required performance. The aim of this paper is to introduce this concept, ways of its formation, basic sources and above all concrete manifestations of teacher self-efficacy in everyday school life. Attention is paid to the potential impacts of teacher self-efficacy not only on the behavior of a teacher, but also on the behavior and performance of their students.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů