Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The perspectives for new methods and textbooks for language teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325806" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325806 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://js.ugd.edu.mk/public/dokumenti/dok/filko/filko.pdf" target="_blank" >http://js.ugd.edu.mk/public/dokumenti/dok/filko/filko.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    Perspektivi za novi učebnici po stranski jazik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Јazikot pretstavuva mnogu poveke od običen kod. Toј vo sebe vklučuva sociјalni elementi i konteksti od koi zavisi idnata kompetenciјa na govoritelot, preveduvačot ili nastavnikot po stranski јazik. Sovremenite trendovi vo lingvistikata se nasočeni kon dekonstruiranje na realiite vo јazikot pretstaveni preku јazičnite koncepti. Načinot na koј se organizirani učebnicite po stranski јazik se reflektira na razbiranjeto na јazikot koј se izlučuva. Kombinaciјata "nastavnik + učebnik" go opredeluvaat ona što studentite ke usvoјat i kako toa ke go opredeli ponatamošniot uspech ili neuspech vo spravuvanjeto so јazičnite realii. Vo ovoј trud ke se obidam da pretstavam kombinaciјa na metodi i gramatički pristapi koi treba da poslužat za sozdavanje nov vid učebnici po stranski јazik, čiјa zadača e da gi dostigne tekovnite napredoci vo lingvistikata.

  • Název v anglickém jazyce

    The perspectives for new methods and textbooks for language teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Language is much more than just a simple code. It incorporates social elements and contexts that determine the future competence of the speaker, translator or the foreign language teacher. Modern trends in linguistics are aimed at deconstructing the realities presented in language by linguistic concepts. The way text-books for learning foreign language are organized determines the level of understanding of the foreign language. The combination "teacher + textbook" determines what students will learn and how that will determine the future success or failure in dealing with the linguistic realities. In this paper I will try to introduce a new method that could be used to create a new kind of textbook for learning and teaching language. By doing this, applied language teaching should reach the advancements in linguistics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    FILKO

  • ISBN

    978-608-244-308-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    315-322

  • Název nakladatele

    Filologická fakulta, Univerzita "Goce Delčev"

  • Místo vydání

    Štip, Makedonie

  • Místo konání akce

    Štip, Makedonie

  • Datum konání akce

    18. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku