Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PEDAGOGICAL CHALLENGES IN ONLINE TEACHING LANGUAGE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10326436" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10326436 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://faj.euba.sk/www_write/files/veda-vyskum/vedecke-casopisy/Lingua_et_vita_10_2016.pdf" target="_blank" >https://faj.euba.sk/www_write/files/veda-vyskum/vedecke-casopisy/Lingua_et_vita_10_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Desafíos pedagógicos en la enseñanza de idiomas on line

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Este trabajo tiene por objeto la confrontación de modelos opuestos de pedagogía vigentes en la enseñanza online. No se trata de transportar lo que funciona en la clase virtual a la clase online, sino de ser capaz de entender que ese medio específico requiere una pedagogía específica. Se recogen algunas propuestas sobre marcos de habilidades pedagógicas para los profesores en la enseñanza online para acabar criticando el foco de aprendizaje centrado en el tutor. Se acaba poniendo el foco en la enseñanza centrada en el alumno tanto desde un enfoque constructivista como desde un enfoque más psicologista.

  • Název v anglickém jazyce

    PEDAGOGICAL CHALLENGES IN ONLINE TEACHING LANGUAGE

  • Popis výsledku anglicky

    This work aims confrontation of opposite models of pedagogy present in online teaching. This is not to carry what works in face to face teaching to online virtual class, but being able to understand that specific medium requires a specific pedagogy. Here are collected some proposals on pedagogical skills frames for teachers in online teaching to, at the end, criticize the tutor-learning centered focus. At the end the focus is put on student-centered teaching both from a constructivist approach and from a psychologistic approach.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů