Learning and motivational effects of computerized educational games for children 9-10 years of age
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10368908" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10368908 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11320/17:10368908
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning and motivational effects of computerized educational games for children 9-10 years of age
Popis výsledku v původním jazyce
This poster describes theoretical background, methodology, hypotheses and design of planned research. It is concerned with the visual formal aspects of multimedial learning materials and their effect on learning outcomes. Especially their effect on emotions, motivations and cognitive processes.
Název v anglickém jazyce
Learning and motivational effects of computerized educational games for children 9-10 years of age
Popis výsledku anglicky
This poster describes theoretical background, methodology, hypotheses and design of planned research. It is concerned with the visual formal aspects of multimedial learning materials and their effect on learning outcomes. Especially their effect on emotions, motivations and cognitive processes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50803 - Information science (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů