Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Importance of meaningful learning and support of internal motivation of pupils in postmodern conception of education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895890" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895890 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Importance of meaningful learning and support of internal motivation of pupils in postmodern conception of education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the problematic of meaningful learning and internal motivation in supporting pupils&apos; learning in contemporary postmodern education. It focuses on the analysis of learning processes with accent to their effective use and definesthe importance of the search for meaning / understanding for effective learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of meaningful learning and support of internal motivation of pupils in postmodern conception of education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problematic of meaningful learning and internal motivation in supporting pupils&apos; learning in contemporary postmodern education. It focuses on the analysis of learning processes with accent to their effective use and definesthe importance of the search for meaning / understanding for effective learning.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Paradigms and Research of Educational Practice

  • ISBN

    978-1-61364-956-5

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    225-232

  • Počet stran knihy

    312

  • Název nakladatele

    Antioch university

  • Místo vydání

    Los Angeles

  • Kód UT WoS kapitoly