Evaluating the Effectiveness of Learning Interventions: An Information Systems Case Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F03%3A00002175" target="_blank" >RIV/00216208:11320/03:00002175 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluating the Effectiveness of Learning Interventions: An Information Systems Case Study
Popis výsledku v původním jazyce
This paper describes a survay instrument, called the Learning Effectiveness Survey, which can be used to evaluate and improve the effectiveness of learning interventions.
Název v anglickém jazyce
Evaluating the Effectiveness of Learning Interventions: An Information Systems Case Study
Popis výsledku anglicky
This paper describes a survay instrument, called the Learning Effectiveness Survey, which can be used to evaluate and improve the effectiveness of learning interventions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Eleventh European Conference on Information Systems (ECIS 2003), Naples, Italy, June 18-21
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
74-86
Název nakladatele
Association of Information Systems (AIS)
Místo vydání
neuvedeno
Místo konání akce
neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—