Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901WL2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901WL2 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.
Název v anglickém jazyce
Effective learning - Starting points for evaluation of the quality of higher education
Popis výsledku anglicky
Analysis of effective learning concepts is important for ensuring the quality of higher education. This chapter to provide a discussion of the idividual transformation of learning in the context of the challamges higher education. The chapter contains two parts: The koncept of learning in higher education and Effective learning and teaching strategies in higher eduaciton.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Otázky evaluace výuky na vysokých školách
ISBN
978-80-7599-024-2
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
33-48
Počet stran knihy
199
Název nakladatele
Repronis
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—