The White Elephant in the Room: Implications of the Digital Single Market Strategy for Film and Television Distribution in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10410318" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10410318 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15210/19:73598868
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1017/9781316661253.014" target="_blank" >https://doi.org/10.1017/9781316661253.014</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1017/9781316661253.014" target="_blank" >10.1017/9781316661253.014</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The White Elephant in the Room: Implications of the Digital Single Market Strategy for Film and Television Distribution in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this case study is to reconstruct and compare Czech distributors' attitudes toward the Digital Single Market (DSM) strategy and its individual regulatory initiatives. In the present study, we focus exclusively on local distributors operating on the small national market, whose voices were rather missing in the pan-EU debates or dissolved in the policies of international interest groups (i.e. professional associations) and national political positions.
Název v anglickém jazyce
The White Elephant in the Room: Implications of the Digital Single Market Strategy for Film and Television Distribution in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The aim of this case study is to reconstruct and compare Czech distributors' attitudes toward the Digital Single Market (DSM) strategy and its individual regulatory initiatives. In the present study, we focus exclusively on local distributors operating on the small national market, whose voices were rather missing in the pan-EU debates or dissolved in the policies of international interest groups (i.e. professional associations) and national political positions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60405 - Studies on Film, Radio and Television
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EF16_019%2F0000734" target="_blank" >EF16_019/0000734: Kreativita a adaptabilita jako předpoklad úspěchu Evropy v propojeném světě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cambridge Handbook of Intellectual Property in Central and Eastern Europe
ISBN
978-1-107-15636-4
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
238-258
Počet stran knihy
472
Název nakladatele
Cambridge University Press
Místo vydání
Cambridge
Kód UT WoS kapitoly
—