Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The White Elephant in the Room: Implications of the Digital Single Market Strategy for Film and Television Distribution in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73598868" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73598868 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11210/19:10410318

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The White Elephant in the Room: Implications of the Digital Single Market Strategy for Film and Television Distribution in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this case study is to reconstruct and compare Czech distributors’ attitudes toward the Digital Single Market (DSM) strategy and its individual regulatory initiatives. In the present study, we focus exclusively on local distributors operating on the small national market, whose voices were rather missing in the pan-EU debates or dissolved in the policies of international interest groups (i.e. professional associations) and national political positions.

  • Název v anglickém jazyce

    The White Elephant in the Room: Implications of the Digital Single Market Strategy for Film and Television Distribution in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this case study is to reconstruct and compare Czech distributors’ attitudes toward the Digital Single Market (DSM) strategy and its individual regulatory initiatives. In the present study, we focus exclusively on local distributors operating on the small national market, whose voices were rather missing in the pan-EU debates or dissolved in the policies of international interest groups (i.e. professional associations) and national political positions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_019%2F0000734" target="_blank" >EF16_019/0000734: Kreativita a adaptabilita jako předpoklad úspěchu Evropy v propojeném světě</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Cambridge Handbook of Intellectual Property in Central and Eastern Europe

  • ISBN

    978-1-107-15636-4

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    238-258

  • Počet stran knihy

    472

  • Název nakladatele

    Cambridge University Press

  • Místo vydání

    Cambridge

  • Kód UT WoS kapitoly