Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivační desatero pro výuku cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F21%3A10436318" target="_blank" >RIV/00216208:11210/21:10436318 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FluN6uWFUN" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FluN6uWFUN</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivační desatero pro výuku cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje pedagogické implikace plynoucí z výsledků výzkumu v kurzech češtiny pro zahraniční studenty přijíždějící do ČR na studijní pobyt. Studie zkoumala motivační profily účastníků a odhalila klíčové motivační faktory v tomto kontextu výuky. Dílčím výstupem z analýzy dat se stalo motivační desatero pro výuku jazyků, jež lze uplatnit v širším spektru jazykové výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Ten commandments for motivational foraign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents pedagogical implications relating to the findings of empirical research carried out in Czech as a second language courses for international students coming to the Charles University for their study abroad semester. The study examined the students&apos; motivational profiles in qualitative design and revealed the main factors which the students considered key in their learning process. The analysis of these factors resulted in ten commandments for motivating learners, which may be applied in a variety of language classrooms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    65

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    3-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus