Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Student Voices form (Virtual) Language Classrooms

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F22%3A10441809" target="_blank" >RIV/00216208:11210/22:10441809 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=RQGBqh8-St" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=RQGBqh8-St</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.36366/frontiers.v34i1.565" target="_blank" >10.36366/frontiers.v34i1.565</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Student Voices form (Virtual) Language Classrooms

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A cohort of American students came to Prague for their Study Abroad in spring 2020. They singed up for a Czech language course but had to leave the country in the middle of the term and continue learning from homes. At the end of the term, they were asked to write a short reflective essay on how their motivation to learn Czech transformed throughout the term and what motivational factors they regarded as key for themselves. This text explores what the students have to say about their own learning experience from their unique study abroad experience and confirms that the integrative factor plays the most important role in the study abroad context.

  • Název v anglickém jazyce

    Student Voices form (Virtual) Language Classrooms

  • Popis výsledku anglicky

    A cohort of American students came to Prague for their Study Abroad in spring 2020. They singed up for a Czech language course but had to leave the country in the middle of the term and continue learning from homes. At the end of the term, they were asked to write a short reflective essay on how their motivation to learn Czech transformed throughout the term and what motivational factors they regarded as key for themselves. This text explores what the students have to say about their own learning experience from their unique study abroad experience and confirms that the integrative factor plays the most important role in the study abroad context.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Frontiers [online]

  • ISSN

    2380-8144

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus