Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda převrácené třídy (flipped classroom) ve výuce práva (Kde spočívají její silné a slabé stránky a lze s její pomocí učit i velký kurz seminářovým způsobem?)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F21%3A10442437" target="_blank" >RIV/00216208:11220/21:10442437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=qkaNMBQAxL" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=qkaNMBQAxL</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda převrácené třídy (flipped classroom) ve výuce práva (Kde spočívají její silné a slabé stránky a lze s její pomocí učit i velký kurz seminářovým způsobem?)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován dnes stále populárnější výukové metodě převrácené třídy (Flipped Classroom), kterou řada vysokoškolských učitelů začala v poslední době používat ve snaze minimalizovat negativa distančního vzdělávání. Autor nejprve popisuje základní principy převrácené třídy a shrnuje její silné a slabé stránky, které následně dokládá na konkrétním kurzu, a to předmětu Sociologie pro právníky vyučovaném na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v letním semestru 2021. Autor také v textu ukazuje, jak tuto metodu úspěšně použít nejen v seminářích pro menší počet studentů, ale i předmětu pro 200 studentů, ať už je vyučován prezenčně či distančně.

  • Název v anglickém jazyce

    The Flipped Classroom method in law education

  • Popis výsledku anglicky

    Summary: The article focuses on the increasingly popular Flipped Classroom method of teaching, which many university teachers have recently begun to use in an effort to minimize the negatives of distance education. The author first describes the basic principles of the Flipped Classroom and summarizes its strengths and weaknesses, which he then illustrates using a specific course, Sociology for Lawyers, taught at the Faculty of Law, Charles University, in the summer semester of2021. The author also shows how to successfully use this method not only in seminars for a small number of students, but also in a course for 200 students, whether taught as a distant or face-to-face course.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jurisprudence

  • ISSN

    1802-3843

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    34-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus