Metoda převrácené třídy (flipped classroom) ve výuce práva (Kde spočívají její silné a slabé stránky a lze s její pomocí učit i velký kurz seminářovým způsobem?)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F21%3A10442437" target="_blank" >RIV/00216208:11220/21:10442437 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=qkaNMBQAxL" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=qkaNMBQAxL</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metoda převrácené třídy (flipped classroom) ve výuce práva (Kde spočívají její silné a slabé stránky a lze s její pomocí učit i velký kurz seminářovým způsobem?)
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován dnes stále populárnější výukové metodě převrácené třídy (Flipped Classroom), kterou řada vysokoškolských učitelů začala v poslední době používat ve snaze minimalizovat negativa distančního vzdělávání. Autor nejprve popisuje základní principy převrácené třídy a shrnuje její silné a slabé stránky, které následně dokládá na konkrétním kurzu, a to předmětu Sociologie pro právníky vyučovaném na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v letním semestru 2021. Autor také v textu ukazuje, jak tuto metodu úspěšně použít nejen v seminářích pro menší počet studentů, ale i předmětu pro 200 studentů, ať už je vyučován prezenčně či distančně.
Název v anglickém jazyce
The Flipped Classroom method in law education
Popis výsledku anglicky
Summary: The article focuses on the increasingly popular Flipped Classroom method of teaching, which many university teachers have recently begun to use in an effort to minimize the negatives of distance education. The author first describes the basic principles of the Flipped Classroom and summarizes its strengths and weaknesses, which he then illustrates using a specific course, Sociology for Lawyers, taught at the Faculty of Law, Charles University, in the summer semester of2021. The author also shows how to successfully use this method not only in seminars for a small number of students, but also in a course for 200 students, whether taught as a distant or face-to-face course.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Jurisprudence
ISSN
1802-3843
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
34-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—