Metody výzkumu médií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F10%3A10050408" target="_blank" >RIV/00216208:11230/10:10050408 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody výzkumu médií
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha představuje přehled základních metod uplatňovaných akademickým a komerčním výzkumem pro zkoumání médií, a to jak pro výzkum mediálních organizací, mediálních sdělení, i mediálních příjemců a účinků na ně. Text se snaží přepostit propast mezi akademickým výzkumem a výzkumem komerčním. Každá z kapitol sestává z teoretického pojednání o metodě, návodu její aplikace a příkladu výzkumu z praxe.
Název v anglickém jazyce
Media research methods
Popis výsledku anglicky
The book presents ovierview of key methodological approaches used for the research of media organisations, media contents and media publics including media effects. The text overbridge the gap between academic research and commercial research. Each chapter consists of the theoretical outline of the method, its step by step manual and an example of its practical application.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7367-683-4
Počet stran knihy
293
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—