Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální obraz Karla Schwarzenberga v tištěných denících před prezidentskými volbami 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10173881" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10173881 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/media-image-of-karel-schwarzenberg-in-the-daily-press-before-the-presidential-elections-2013" target="_blank" >http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/media-image-of-karel-schwarzenberg-in-the-daily-press-before-the-presidential-elections-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13060/1214-438X.2013.11.2.1" target="_blank" >10.13060/1214-438X.2013.11.2.1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální obraz Karla Schwarzenberga v tištěných denících před prezidentskými volbami 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První přímé presidentské volby v České republice se konaly v lednu 2013. Článek se zabývá analýzou mediálního obrazu jednoho z presidentských kandidátů, Karla Schwarzenberga. Původně outsider se dostal do druhého kola voleb. Zde však byl poražen MilošemZemanem. Stať aplikuje teorii rámců a specifikuje ji pro první a pro druhé kolo voleb. Obsahová analýza denního tisku odhalila pozitivní obraz Karla Schwarzenberga vytvořený před prvním kolem voleb jeho příznivci. Před druhým kolem voleb byl tento mediální obraz přerámcován v kampani jeho protikandidáta na negativní.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Image of Karel Schwarzenberg in the daily Press before the Presidential Elections 2013

  • Popis výsledku anglicky

    The first direct presidential elections in the Czech Republic took place in January 2013. This article focuses on an analysis of the media image of one of the presidential candidates, Karel Schwarzenberg. Originally an outsider, he reached the second round of the elections, but then he was beaten by Miloš Zeman. The article uses the theory of framing and specifies it to the circumstances of the first and the second round of the elections. The content analysis of Daily Press reveals that the positive image of Karel Schwarzenberg created by his supporters before the first round of the elections was reframed before the second round into a rather negative image.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP404%2F11%2F0949" target="_blank" >GAP404/11/0949: Klasické výzkumné projekty jako inspirace současného sociologického výzkumu.</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Naše společnost

  • ISSN

    1214-438X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    3-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus