Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počty dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v základním školství v ČR 2014

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10312292" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10312292 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://inkluze.upol.cz/ebooks/analyza/analyza-08.pdf" target="_blank" >http://inkluze.upol.cz/ebooks/analyza/analyza-08.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počty dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v základním školství v ČR 2014

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nezbytným východiskem pro navržení funkčních nástrojů podpory škol i pro stanovení systémových doporučení je důkladné mapování současné situace ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Za tímto účelem jsme vytvořili zde předkládanou analýzu současného počtu dětí se SVP v základním školství. Analýza shrnuje dostupná data o počtech žáků se SVP, a to v rámci kategorií definovaných školským zákonem před platností novely. Předkládá počty žáků dle jednotlivých typů zdravotního postižení a zároveň popisuje současnou nepřehlednou situaci v oblasti vzdělávání žáků se zdravotním a sociálním znevýhodněním. Přínosem zde prezentovaných dat je jejich uvedení do souvislosti s dalšími údaji, např. s velikostí škol, v nichž jsou žáci vzděláváni, nebo s rozložením počtu žáků se SVP v jednotlivých krajích.

  • Název v anglickém jazyce

    Numbers of children with special educational needs in primary education in the Czech Republic, 2014

  • Popis výsledku anglicky

    A necessary prerequisite for designing effective measures to support schools and make recommendations to the education system is in depth mapping of actual situation in education of children with special educational needs. This is why this analysis was made. The analysis reviews available data about numbers of children with special educational needs as defined by the School act. before its novelization. Numbers of children with disabilities are presented and the ambiguous situation in regards to education of socially and health disadvantaged children is described. The added value of presented data is that they are linked to other data, for example about the school size, or disaggregation by region.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4737-7

  • Počet stran knihy

    67

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy