Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conceptualizing "sponsored authenticity" in sustainable influencer marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F21%3A10438464" target="_blank" >RIV/00216208:11230/21:10438464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/MI_2021_eng_FINAL.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/MI_2021_eng_FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Conceptualizing "sponsored authenticity" in sustainable influencer marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The role of social media influencers is growing in the communication mix. Their unique relationship with target groups attracts advertisers. However, this raises many questions that are not so prominent in traditional advertising forms on social networks: How to manage influencers activity? What ethical issues are associated with this type of promotion?

  • Název v anglickém jazyce

    Conceptualizing "sponsored authenticity" in sustainable influencer marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The role of social media influencers is growing in the communication mix. Their unique relationship with target groups attracts advertisers. However, this raises many questions that are not so prominent in traditional advertising forms on social networks: How to manage influencers activity? What ethical issues are associated with this type of promotion?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2021: New changes, new challenges”

  • ISBN

    978-80-572-0220-2

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    314-324

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    9. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku