Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filozofické, pedagogické, etické a psychologické aspekty žáků se sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F08%3A00108381" target="_blank" >RIV/00216208:11280/08:00108381 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Philosophical, Pedagogical, Ethical and Psychosocial Aspects Pupils with Hearing Impairment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The philosophy of impairment or the philosophy of physicality (bodying) of an impaired person has to be integrated into the social awareness. It is the only way for it to, as a feedback, influence the philosophy of the mainstream society approach to minorities of impaired people, and thus also to the hearing impaired. Without understanding the philosophy of each and every man as well as philosophy of each and every impaired person it is impossible to reach a socially acceptable consensus, which would beactively prezent, developed and applied in the philosophical awareness of the society.

  • Název v anglickém jazyce

    Philosophical, Pedagogical, Ethical and Psychosocial Aspects Pupils with Hearing Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The philosophy of impairment or the philosophy of physicality (bodying) of an impaired person has to be integrated into the social awareness. It is the only way for it to, as a feedback, influence the philosophy of the mainstream society approach to minorities of impaired people, and thus also to the hearing impaired. Without understanding the philosophy of each and every man as well as philosophy of each and every impaired person it is impossible to reach a socially acceptable consensus, which would beactively prezent, developed and applied in the philosophical awareness of the society.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Environmental Difficulties in Schoolchildren with Speech Disorders

  • ISBN

    978-83-7587-074-9

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    Impuls

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly