Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemické vzdělávání v doktorském studiu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A00014291" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:00014291 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chemické vzdělávání v doktorském studiu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek charakterizuje obor chemické vzdělávání z hlediska jeho realizace v rámci vědecké přípravy a doktorského studia v České republice a na Slovensku. První část příspěvku je věnována vědecké přípravě v oboru chemické vzdělávání, která zde existovala od 70. do 90. let 20. století. Ve druhé části příspěvku se zaměřujeme na ustanovení, význam a koncepci doktorského studia oboru chemické vzdělávání a charakteristiku jeho kvantitativních a kvalitativních ukazatelů v České a Slovenské republice, kde bylo toto studium poprvé akreditováno v r. 1998 (SR) a v r. 2003 (ČR).

  • Název v anglickém jazyce

    Chemistry Education in the Doctoral Study

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution concerns the development of the subject of chemistry education with respect to its institutionalization during scientific preparation and doctoral studies in Czech Republic and Slovakia. The first part of the contribution concerns the scientific preparation in the subject of chemistry teaching which has existed here between 1970's and 1990's. In the second part of the contribution, we will deal with the establishing, meaning and conception of doctoral studies for the development of thesubject of chemistry education and the characteristics of its quantitative and qualitative measures in the Czech and Slovak Republic, where this type of study was first acredited in 1998 (Slovakia) and 2003 (Czech Republic).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Science and Technology Education for a Diverse World - dilemmas, needs and partnerships

  • ISBN

    978-80-7041-827-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    554

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly