Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10071036" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10071036 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF
Popis výsledku v původním jazyce
K úspěšnému dosažení cílů vzdělání, schválených EU a zakotvených v kurikulárních dokumentech ČR, je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky důležitým dovednostem a kompetencím provázaným s efektivním vědomostním základem. Situace je ilustrovánana příkladu didaktické přípravy učitelů chemie na PřF UK v Praze. K nácviku didaktických dovedností a získání učitelských kompetencí během pregraduálního studia slouží vedle pedagogicko-psychologické přípravy též přehled v oborové didaktice, pedagogicképraxe i nabídka volitelných specializačních předmětů. Zvláštního významu v přípravě učitelů nabývá vlastní tvořivá práce včetně aplikace moderních alternativních vzdělávacích metod a tvorby multimediálních pomůcek.
Název v anglickém jazyce
The conception of didactic training and chemistry teachers' creativity at Charles University in Prague, Faculty of Science
Popis výsledku anglicky
For successful achievement of educational goals approved by the EU and set down in the education curricula of the CR, it is necessary to prepare teachers who can give their students important skills and competencies. The situation is illustrated by example of education of chemistry teachers at Charles University in Prague. The practice of teaching skills acquisition during undergraduate studies includes pedagogical and psychological lessons, didactics of chemistry, teachers training and offer of specialized courses. Special importance in the preparation of teachers take their own creative work, including the application of modern educational methods and the creation of multimedia tools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Integrácia teórie a praxe didaktiky ako determinant kvality modernej školy
ISBN
978-80-7097-843-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
UPJŠ v Košiciach
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
4. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—