Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10071036" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10071036 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF

  • Popis výsledku v původním jazyce

    K úspěšnému dosažení cílů vzdělání, schválených EU a zakotvených v kurikulárních dokumentech ČR, je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky důležitým dovednostem a kompetencím provázaným s efektivním vědomostním základem. Situace je ilustrovánana příkladu didaktické přípravy učitelů chemie na PřF UK v Praze. K nácviku didaktických dovedností a získání učitelských kompetencí během pregraduálního studia slouží vedle pedagogicko-psychologické přípravy též přehled v oborové didaktice, pedagogicképraxe i nabídka volitelných specializačních předmětů. Zvláštního významu v přípravě učitelů nabývá vlastní tvořivá práce včetně aplikace moderních alternativních vzdělávacích metod a tvorby multimediálních pomůcek.

  • Název v anglickém jazyce

    The conception of didactic training and chemistry teachers' creativity at Charles University in Prague, Faculty of Science

  • Popis výsledku anglicky

    For successful achievement of educational goals approved by the EU and set down in the education curricula of the CR, it is necessary to prepare teachers who can give their students important skills and competencies. The situation is illustrated by example of education of chemistry teachers at Charles University in Prague. The practice of teaching skills acquisition during undergraduate studies includes pedagogical and psychological lessons, didactics of chemistry, teachers training and offer of specialized courses. Special importance in the preparation of teachers take their own creative work, including the application of modern educational methods and the creation of multimedia tools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Integrácia teórie a praxe didaktiky ako determinant kvality modernej školy

  • ISBN

    978-80-7097-843-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UPJŠ v Košiciach

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    4. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku