Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The formation of identity in teenage mall microculture: A case study of teenagers in Czech malls

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105033" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10105033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The formation of identity in teenage mall microculture: A case study of teenagers in Czech malls

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article introduces a research project that focused on teenagers and their leisure-time activities, concentrating especially on teenagers who spend the majority of their leisure time in shopping malls. The goal of the article is to reveal how such teenagers use the micro-space of the shopping mall, how they socialise, and how their social identities may be produced through different practices in the mall space.

  • Název v anglickém jazyce

    The formation of identity in teenage mall microculture: A case study of teenagers in Czech malls

  • Popis výsledku anglicky

    This article introduces a research project that focused on teenagers and their leisure-time activities, concentrating especially on teenagers who spend the majority of their leisure time in shopping malls. The goal of the article is to reveal how such teenagers use the micro-space of the shopping mall, how they socialise, and how their social identities may be produced through different practices in the mall space.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP205%2F08%2FP190" target="_blank" >GP205/08/P190: Geografie a maloobchod: fenomén nakupování v postkomunistické společnosti a prostoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociologický časopis

  • ISSN

    0038-0288

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    47

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    565-586

  • Kód UT WoS článku

    000293110800005

  • EID výsledku v databázi Scopus