Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106352" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106352 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá sledováním postoje žáků k využití stereoskopických videí ve výuce chemie. Za tímto účelem bylo vytvořeno a sestříháno několik amatérských stereoskopických záznamů v délce 30 minut. Tyto záznamy byly promítnuty skupinám žáků a byly prostřednictvím orientačního dotazníkového šetření sledovány postoje žáků k těmto záznamům, postoje učitelů byly sledovány prostřednictvím webového dotazníku. Výsledky ukázaly, že většina žáků by prezentaci učiva prostřednictvím stereoskopických projekcí uvítala, a to i v případě amatérských záznamů, ačkoliv kladou důraz na kvalitu provedení a někteří kritizovali nutnost nosit brýle.
Název v anglickém jazyce
Chemical equipment in stereoscopic video -opinions and attitudes of teachers and pupils
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with testing of opinions and attitudes of pupils and teachers to employment of stereoscopic videos and technologies in chemistry education. Hence, the amateur stereoscopic video was made and presented to pupils of grammar and secondary schools and opinions and attitudes of the pupils were tested using orientation questionnaire inquiry. The opinions of teachers were tested by web based questionnaire. The results showed that majority of pupils and teachers would appreciate the employment of stereoscopy technology in education, in the case amateur videos as well, nevertheless, they prefer good quality of the video. Some people were not very convenient with 3D glasses.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie - Chemie - Zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
279-283
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—