Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106352" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106352 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá sledováním postoje žáků k využití stereoskopických videí ve výuce chemie. Za tímto účelem bylo vytvořeno a sestříháno několik amatérských stereoskopických záznamů v délce 30 minut. Tyto záznamy byly promítnuty skupinám žáků a byly prostřednictvím orientačního dotazníkového šetření sledovány postoje žáků k těmto záznamům, postoje učitelů byly sledovány prostřednictvím webového dotazníku. Výsledky ukázaly, že většina žáků by prezentaci učiva prostřednictvím stereoskopických projekcí uvítala, a to i v případě amatérských záznamů, ačkoliv kladou důraz na kvalitu provedení a někteří kritizovali nutnost nosit brýle.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemical equipment in stereoscopic video -opinions and attitudes of teachers and pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with testing of opinions and attitudes of pupils and teachers to employment of stereoscopic videos and technologies in chemistry education. Hence, the amateur stereoscopic video was made and presented to pupils of grammar and secondary schools and opinions and attitudes of the pupils were tested using orientation questionnaire inquiry. The opinions of teachers were tested by web based questionnaire. The results showed that majority of pupils and teachers would appreciate the employment of stereoscopy technology in education, in the case amateur videos as well, nevertheless, they prefer good quality of the video. Some people were not very convenient with 3D glasses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie - Chemie - Zeměpis

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    279-283

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus