Experimenty s přírodními látkami v chemickém vzdělávání na SŠ - názory středoškolských učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10159424" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10159424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scied.cz/FileDownload.aspx?FileID=458" target="_blank" >http://www.scied.cz/FileDownload.aspx?FileID=458</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Experimenty s přírodními látkami v chemickém vzdělávání na SŠ - názory středoškolských učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek přináší názory středoškolských učitelů chemie na téma experimenty s přírodními látkami v chemickém vzdělávání. Prostřednictvím interaktivního dotazníku učitelé odpovídali na otázky k teoretické i experimentální výuce tohoto tématu. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké experimenty s přírodními látkami učitelé zařazují do výuky, jestli rozšiřují téma i do jiných oblastí, než jak je uváděno v rámcových vzdělávacích programech, a kde nacházejí ke zmíněným experimentům inspiraci. Výsledky výzkumu poslouží mj. ke zpracování sbírky s návody na inovované či méně známé experimenty s přírodními látkami.
Název v anglickém jazyce
The Experiments with Natural Compounds in Secondary School Chemistry Education - Opinions of Secondary School Teachers
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the opinions of secondary school chemistry teachers of 'Experiments with natural compounds in chemistry education'. The teachers answered the questions on the theoretical and experimental teaching of this topic in an interactive questionnaire. The main objective of our research was to investigate which experiments with natural compounds the teachers use in their classes, if teachers extend this topic to areas other than given in the curriculum document, the Framework Education Programme, and where teachers find the inspirations for their experiments. The results will be used, among others, to make a compilation of innovated or not well known experiments with natural compounds and instructions for these experiments.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů