Badatelsky orientovaná metoda ve výuce chemie - teorie a praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10191240" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10191240 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Badatelsky orientovaná metoda ve výuce chemie - teorie a praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek informuje o evropském projektu ESTABLISH a národním projektu GAČR, zaměřuje se na badatelsky orientovanou výuku přírodních věd (IBSE). Navrhuje aktivity v souladu s principy IBSE. Zaměřuje se na cílově orientovaný proces vytváření otázek, vyhledávání informací kritického experimentování, zvažování alternativ, zkoumání, ověřování a dospívání k závěrům, tedy dovedností nezbytných k realizaci IBSE.
Název v anglickém jazyce
Inquiry-based chemistry education - theory and practice
Popis výsledku anglicky
The contribution informs about the European project ESTABLISH and the national project GAČR, focusing on inquiry-based science education (IBSE). The activities are suggested in concordance with IBSE principles. The focus is on the goal-oriented process of forming questions, information search, critical experimenting, weighing of alternatives, researching, verifying and making conclusions, i.e. application of skills necessary for the realization of IBSE.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Súčastnost a perspektívy didaktiky chemie III.
ISBN
978-80-557-0546-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
14-18
Název nakladatele
Fakulta prírodných vied, Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Donovaly.
Datum konání akce
29. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—