Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná metoda ve výuce chemie - teorie a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10191240" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10191240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná metoda ve výuce chemie - teorie a praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o evropském projektu ESTABLISH a národním projektu GAČR, zaměřuje se na badatelsky orientovanou výuku přírodních věd (IBSE). Navrhuje aktivity v souladu s principy IBSE. Zaměřuje se na cílově orientovaný proces vytváření otázek, vyhledávání informací kritického experimentování, zvažování alternativ, zkoumání, ověřování a dospívání k závěrům, tedy dovedností nezbytných k realizaci IBSE.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-based chemistry education - theory and practice

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution informs about the European project ESTABLISH and the national project GAČR, focusing on inquiry-based science education (IBSE). The activities are suggested in concordance with IBSE principles. The focus is on the goal-oriented process of forming questions, information search, critical experimenting, weighing of alternatives, researching, verifying and making conclusions, i.e. application of skills necessary for the realization of IBSE.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčastnost a perspektívy didaktiky chemie III.

  • ISBN

    978-80-557-0546-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    14-18

  • Název nakladatele

    Fakulta prírodných vied, Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Donovaly.

  • Datum konání akce

    29. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku