Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Natural compounds in Project Based Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10283886" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10283886 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/198-profits-and-limitations-of-inquiry-based-science-education-the-monograph1" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/198-profits-and-limitations-of-inquiry-based-science-education-the-monograph1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Natural compounds in Project Based Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Project teaching in chemistry helps students to realize the importance of chemistry for their life of everyday. It allows them to understand better to their environment and teaches them responsibility for the current state and for the future of their surroundings, our country and the planet. Project teaching is based on theoretical or practical problems that are solved by the cooperation of students and on their active work. Students can learn to think independently about science phenomena and contexts:they learn to study them, generate hypotheses, find and propose ways for solutions, to interpret the found data, to formulate conclusions and use evidence in formulating arguments, etc.

  • Název v anglickém jazyce

    Natural compounds in Project Based Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Project teaching in chemistry helps students to realize the importance of chemistry for their life of everyday. It allows them to understand better to their environment and teaches them responsibility for the current state and for the future of their surroundings, our country and the planet. Project teaching is based on theoretical or practical problems that are solved by the cooperation of students and on their active work. Students can learn to think independently about science phenomena and contexts:they learn to study them, generate hypotheses, find and propose ways for solutions, to interpret the found data, to formulate conclusions and use evidence in formulating arguments, etc.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Profits and Limitations of Inquiry Based Science Education

  • ISBN

    978-83-7271-882-2

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    39-42

  • Počet stran knihy

    67

  • Název nakladatele

    Pedagogical University of Kraków

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly