Natural compounds in Project Based Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10283886" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10283886 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/198-profits-and-limitations-of-inquiry-based-science-education-the-monograph1" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/198-profits-and-limitations-of-inquiry-based-science-education-the-monograph1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Natural compounds in Project Based Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Project teaching in chemistry helps students to realize the importance of chemistry for their life of everyday. It allows them to understand better to their environment and teaches them responsibility for the current state and for the future of their surroundings, our country and the planet. Project teaching is based on theoretical or practical problems that are solved by the cooperation of students and on their active work. Students can learn to think independently about science phenomena and contexts:they learn to study them, generate hypotheses, find and propose ways for solutions, to interpret the found data, to formulate conclusions and use evidence in formulating arguments, etc.
Název v anglickém jazyce
Natural compounds in Project Based Learning
Popis výsledku anglicky
Project teaching in chemistry helps students to realize the importance of chemistry for their life of everyday. It allows them to understand better to their environment and teaches them responsibility for the current state and for the future of their surroundings, our country and the planet. Project teaching is based on theoretical or practical problems that are solved by the cooperation of students and on their active work. Students can learn to think independently about science phenomena and contexts:they learn to study them, generate hypotheses, find and propose ways for solutions, to interpret the found data, to formulate conclusions and use evidence in formulating arguments, etc.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Profits and Limitations of Inquiry Based Science Education
ISBN
978-83-7271-882-2
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
39-42
Počet stran knihy
67
Název nakladatele
Pedagogical University of Kraków
Místo vydání
Krakow
Kód UT WoS kapitoly
—