Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemistry at My House - Project for Lower Secondary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10361596" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10361596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Chemistry at My House - Project for Lower Secondary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The project is inspired by the frequently asked questions of students such as: What is chemistry good for? Why do I have to learn chemistry? The project focuses on the chemistry of everyday life. Its&apos; aim is to make students familiar with the chemicals they come into everyday contact with and to make them realize that chemistry surrounds them at their every step. Students&apos; work is divided into several groups. Each team holds one room in a flat or a house and focuses on the chemicals that usually occur in this room. Another goal of the project is the realization of the student experiment. The actual implementation of the project depends on the students&apos; individual work therefore the output is not fixed.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemistry at My House - Project for Lower Secondary School

  • Popis výsledku anglicky

    The project is inspired by the frequently asked questions of students such as: What is chemistry good for? Why do I have to learn chemistry? The project focuses on the chemistry of everyday life. Its&apos; aim is to make students familiar with the chemicals they come into everyday contact with and to make them realize that chemistry surrounds them at their every step. Students&apos; work is divided into several groups. Each team holds one room in a flat or a house and focuses on the chemicals that usually occur in this room. Another goal of the project is the realization of the student experiment. The actual implementation of the project depends on the students&apos; individual work therefore the output is not fixed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROJEKTOVE VYUCOVANI V PRIRODOVEDNYCH PREDMETECH XIV

  • ISBN

    978-80-7290-929-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    237-243

  • Název nakladatele

    CHARLES UNIV PRAGUE

  • Místo vydání

    PRAHA 1

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    3. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000405467100029