Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hlavní problémy žáků v chemických testových úlohách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10283914" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10283914 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/pliki/Nauczanie%20i%20uczenie%20sie%20druk.pdf" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/pliki/Nauczanie%20i%20uczenie%20sie%20druk.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hlavní problémy žáků v chemických testových úlohách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Po zrušení státní maturity z chemie pokračuje základní šetření úrovně vzdělávání v chemii na středních školách, které probíhá na víceletých i čtyřletých gymnáziích. Byl vytvořen komplexní didaktický test obsahující 25 úloh zaměřených na obecnou anorganickou, organickou chemii a statickou biochemii. Úlohy didaktického testu byly nově vytvořeny podle základních textologických zásad nebo vybrány z různých publikací. Test byl zkonstruován tak, aby bylo možné porovnat úspěšnost v jednotlivých chemických oborech, dále typech úloh a komplexech úloh zaměřených na znalosti dosažené v chemii, aplikaci znalostí a práci s informacemi. Celý test je určen pouze pro žáky, kteří již absolvovali výuku ve všech oborech chemie a dále pro maturanty.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing and Test Items in Chemistry at Grammar Schools

  • Popis výsledku anglicky

    A common part of the graduation exam in chemistry at high schools had been planned for many years in the Czech Republic. As part of this there was an extensive testing of high school students in all areas of high school chemistry. In 2011 and 2012 the only two years of the common part of the graduation exam in chemistry were carried out. Testing was limited to graduates of students, who were intensely devoted to chemistry and mostly needed it for further studies. Based on these two years, the results ofgraduates were evaluated in various fields of high school chemistry, in different types of test items and in complexes of test items focusing on the knowledge of chemistry, the application of knowledge of chemistry and work with information in test items. After 2012 the state graduation exam in chemistry was cancelled. We decided to continue with testing of chemistry education at high schools. We created an achievement test of 25 test items. The distribution of the number of test items

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nauczanie i uczenie się przedmiotów przyrodniczych od przedszkola do studiów wyższych

  • ISBN

    978-83-7271-881-5

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    179-183

  • Počet stran knihy

    198

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly