Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Miskoncepce ve výuce geografie 2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10313940" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10313940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Miskoncepce ve výuce geografie 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek navazuje na příspěvek týkající se miskoncepcí ve výuce geografie z minulého čísla GR. Text se zamýšlí nad různorodými možnostmi vzniku miskoncepcí a představuje metody vhodné k jejich diagnostice ve školní praxi. Práce s miskoncepcemi (resp. prekoncepcemi) ve výuce je velmi důležitá, protože dětské vnímání okolního světa, jakožto základ poznatkového systému dítěte (a nejen dětí, ale i dospělých jedinců), se významně podílí na procesech učení. Článek mimo to nabízí možnost, jak s miskoncepcemi pracovat ve výuce, aby se zvýšila šance na jejich odstranění - představuje metodiku do hodin geografie zaměřenou na minimalizaci vybrané miskoncepce.

  • Název v anglickém jazyce

    Misconceptions concerning geography instruction - Part 2

  • Popis výsledku anglicky

    This article considers various possibilities for the emergence of misconceptions and presents appropriate methods for their diagnosis in practice. Working to combat misconceptions (or preconceptions) in instruction is very important, because children's perceptions of the world greatly impact learning processes. The article presents methods for geography instruction that seek to minimize a number of misconceptions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    12-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus