Rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků na primárním stupni vzdělávání se zaměřením na chemii: návrh disertačního projektu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10326302" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10326302 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků na primárním stupni vzdělávání se zaměřením na chemii: návrh disertačního projektu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje disertační projekt. Jedním z cílů projektu je přispět ke zlepšení postojů žáků k přírodovědným předmětům, zejména k chemii. Dalším cílem je vytvořit podmínky podporující badatelské orientovanou výuku a přispět tak ke schopnosti žáků pozorovat prostředí kolem sebe, formulovat předpoklady o průběhu dějů v jejich okolí a činnostmi tyto předpoklady ověřovat. Text prezentuje teoretická východiska projektu, typ výzkumu a výzkumný plán, výsledky dílčích aktivit v rámci disertační práce.
Název v anglickém jazyce
PRIMARY EDUCATION PUPILS' SCIENTIFIC LITERACY DEVELOPMENT WITH A FOCUS ON CHEMISTRY: THE DISERTATION PROJECT PROPOSAL
Popis výsledku anglicky
The contribution present a dissertation project. One of the project's aims is to improve pupils' attitudes towards science subjects, particular towards chemistry. Another objective is to create conditions supporting pupils' inquiry-based learning to contribute pupils' ability to observe the environment around them, formulate assumptions about the course of processes and suggest activities to verify these assumptions. The theoretical background of the project, the type of research and research plan and the results of the partial activities within the dissertation will be presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie (Sborník příspěvků)
ISBN
978-80-87343-59-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
85-89
Název nakladatele
Nakladatelství P3K s.r.o
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—