Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků na primárním stupni vzdělávání se zaměřením na chemii: návrh disertačního projektu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10326302" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10326302 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků na primárním stupni vzdělávání se zaměřením na chemii: návrh disertačního projektu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje disertační projekt. Jedním z cílů projektu je přispět ke zlepšení postojů žáků k přírodovědným předmětům, zejména k chemii. Dalším cílem je vytvořit podmínky podporující badatelské orientovanou výuku a přispět tak ke schopnosti žáků pozorovat prostředí kolem sebe, formulovat předpoklady o průběhu dějů v jejich okolí a činnostmi tyto předpoklady ověřovat. Text prezentuje teoretická východiska projektu, typ výzkumu a výzkumný plán, výsledky dílčích aktivit v rámci disertační práce.

  • Název v anglickém jazyce

    PRIMARY EDUCATION PUPILS' SCIENTIFIC LITERACY DEVELOPMENT WITH A FOCUS ON CHEMISTRY: THE DISERTATION PROJECT PROPOSAL

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution present a dissertation project. One of the project's aims is to improve pupils' attitudes towards science subjects, particular towards chemistry. Another objective is to create conditions supporting pupils' inquiry-based learning to contribute pupils' ability to observe the environment around them, formulate assumptions about the course of processes and suggest activities to verify these assumptions. The theoretical background of the project, the type of research and research plan and the results of the partial activities within the dissertation will be presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie (Sborník příspěvků)

  • ISBN

    978-80-87343-59-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    85-89

  • Název nakladatele

    Nakladatelství P3K s.r.o

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku