Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současnost a perspektivy badatelsky orientované výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10333493" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10333493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současnost a perspektivy badatelsky orientované výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojem badatelsky orientované výuky se v zahraniční literatuře objevuje již od počátku 60. let minulého století, u nás se tento koncept výuky dostává do popředí v posledním desetiletí. Ačkoliv jeho rozšiřování, vysvětlování a školení učitelů je věnována velká pozornost, nemůžeme říci, že by došlo k jeho většímu využití. Co je důvodem relativně malého zájmu učitelů a jaké překážky jsou limitující v jeho použití? Existují způsoby, jak pomoci učitelům používat častěji badatelsky orientovanou výuku a jak podporovat tento způsob výuky přírodních věd ve prospěch zvýšení zájmu žáků o tyto obory? Článek uvádí odpovědi na vybrané otázky týkající se problematiky IBSE

  • Název v anglickém jazyce

    Current State and Prospects of Inquiry Based Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of "inquiry-based learning" in foreign literature encountered since the early 60s of last century in our country performs these issues to the fore in the last decade. Although her promotion, explanation and training teachers paid great attention, we cannot say that there would be a bigger use of it. What is the reason for relatively small interest of teachers, which obstacles are considered in limiting its use? Are there ways how to help teachers to use more frequently the inquiry-based learning and how encourage shifting methods of science teaching in favour of increasing their attractiveness for students? At least some of these questions, try to answer the following contribution

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biológia, ekológia, chémia

  • ISSN

    1338-1024

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    10-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus