Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lesson Study jako metoda profesního rozvoje učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F20%3A10423760" target="_blank" >RIV/00216208:11310/20:10423760 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cmbSn-CDJs" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cmbSn-CDJs</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lesson Study jako metoda profesního rozvoje učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek seznamuje s metodou Lesson Study a reflektuje osobní zkušenost autorů s tímto způsobem profesního rozvoje učitelů. Učitelé jsou zde partnery při všech fázích výuky: plánování, realizaci a reflexi. Hlavním přínosem Lesson Study je konstruktivní zpětná vazba od kolegů. Díky efektivní práci v učitelském týmu může vytvořený a realizovaný výstup odpovídat potřebám moderních didaktických trendů, kdy je u žáků pomocí třífázového modelu učení rozvíjeno komplexní (geografické) myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    Lesson Study as a method of professional development of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a method of professional development of teachers called Lesson Study. It also reflects the authors&apos; personal experience with this method. When using the method, teachers are partners at all phases of teaching: planning, implementation and evaluation. The main benefit of the Lesson Study method is the constructive feedback from colleagues. Thanks to effective work of the teachers involved, the produced and realized output can meet the needs of modern didactic trends, when students develop a complex (geographical) thinking using a threephase learning model.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    30-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus