Lesson Study jako metoda profesního rozvoje učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F20%3A10423760" target="_blank" >RIV/00216208:11310/20:10423760 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cmbSn-CDJs" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cmbSn-CDJs</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lesson Study jako metoda profesního rozvoje učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek seznamuje s metodou Lesson Study a reflektuje osobní zkušenost autorů s tímto způsobem profesního rozvoje učitelů. Učitelé jsou zde partnery při všech fázích výuky: plánování, realizaci a reflexi. Hlavním přínosem Lesson Study je konstruktivní zpětná vazba od kolegů. Díky efektivní práci v učitelském týmu může vytvořený a realizovaný výstup odpovídat potřebám moderních didaktických trendů, kdy je u žáků pomocí třífázového modelu učení rozvíjeno komplexní (geografické) myšlení.
Název v anglickém jazyce
Lesson Study as a method of professional development of teachers
Popis výsledku anglicky
The article presents a method of professional development of teachers called Lesson Study. It also reflects the authors' personal experience with this method. When using the method, teachers are partners at all phases of teaching: planning, implementation and evaluation. The main benefit of the Lesson Study method is the constructive feedback from colleagues. Thanks to effective work of the teachers involved, the produced and realized output can meet the needs of modern didactic trends, when students develop a complex (geographical) thinking using a threephase learning model.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
30-33
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—