Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na realizaci integrované výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F22%3A10446446" target="_blank" >RIV/00216208:11310/22:10446446 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-chemie/seminar-doktorandov/zbornik-prispevkov.html" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-chemie/seminar-doktorandov/zbornik-prispevkov.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na realizaci integrované výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mnoho učitelů neví, jak integrovanou výuku implementovat do výuky, nemají dostatek vhodných materiálů k její realizaci apod. Nicméně existují i další překážky, které učitelům brání integrovanou výuku zavádět do výuky. Cílem našeho výzkumu je mimo jiné tyto překážky identifikovat. V tomto článku je popsán návrh výzkumu realizovaného pomocí Q-metodologie v online prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Q-methodology in determining teachers' opinions on implementation of integrated teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Many teachers do not know how to implement integrated teaching in their lessons, they do not have enough suitable materials to implement it etc. However, there are other obstacles that obstruct teachers from implementing integrated teaching into their lessons. The aim of our research is, among other things, to identify these obstacles. The design of research carried out using the Q-methodology in the online environment is described in this article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    17. Medzinárodný seminár doktorandov didaktiky chémia a príbuzných doktorandských študijných programov – zborník príspevkov

  • ISBN

    978-80-557-1970-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    14-19

  • Název nakladatele

    BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    26. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku