Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na realizaci integrované výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F22%3A10446446" target="_blank" >RIV/00216208:11310/22:10446446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-chemie/seminar-doktorandov/zbornik-prispevkov.html" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-chemie/seminar-doktorandov/zbornik-prispevkov.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na realizaci integrované výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Mnoho učitelů neví, jak integrovanou výuku implementovat do výuky, nemají dostatek vhodných materiálů k její realizaci apod. Nicméně existují i další překážky, které učitelům brání integrovanou výuku zavádět do výuky. Cílem našeho výzkumu je mimo jiné tyto překážky identifikovat. V tomto článku je popsán návrh výzkumu realizovaného pomocí Q-metodologie v online prostředí.
Název v anglickém jazyce
Use of Q-methodology in determining teachers' opinions on implementation of integrated teaching
Popis výsledku anglicky
Many teachers do not know how to implement integrated teaching in their lessons, they do not have enough suitable materials to implement it etc. However, there are other obstacles that obstruct teachers from implementing integrated teaching into their lessons. The aim of our research is, among other things, to identify these obstacles. The design of research carried out using the Q-methodology in the online environment is described in this article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
17. Medzinárodný seminár doktorandov didaktiky chémia a príbuzných doktorandských študijných programov – zborník príspevkov
ISBN
978-80-557-1970-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
14-19
Název nakladatele
BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
26. 11. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—