Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tipy a rady při sestavování testových úloh z chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F23%3A10466001" target="_blank" >RIV/00216208:11310/23:10466001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0h78QZhIPK" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0h78QZhIPK</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54779/chl20230438" target="_blank" >10.54779/chl20230438</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tipy a rady při sestavování testových úloh z chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje tipy a doporučení pro tvůrce testových úloh nejen z chemie. Nejprve je vymezena základní charakteristika testů, testových položek i samotných distraktorů. Následně je představeno sedm doporučení na konkrétních dvanácti příkladech testových položek, pro které byla vypočtena úspěšnost řešitele, citlivost a též provedena analýza distraktorů. Taktéž bylo poukázáno na nedostatečnou korelaci mezi reálnou a očekávanou obtížností testových položek.

  • Název v anglickém jazyce

    Tips and Recommendations for Creating Tests in Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents tips and recommendations for test creation (not only in chemistry). First, a general characteristics of tests, the individual items and distractors are defined. Subsequently, 7 tips and recommendations are given, shown on 12 test items. For each test item, the success rate, sensitivity and distractor attractivity are calculated. Finally, the impact of a low correlation coefficient between real and expected item difficulty is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Chemické listy

  • ISSN

    0009-2770

  • e-ISSN

    1213-7103

  • Svazek periodika

    117

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    438-444

  • Kód UT WoS článku

    001034283700007

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85171562214