Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potenciál konceptu sense of place v geografickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10470325" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10470325 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24510/24:00011961

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=8I.m2ln4SA" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=8I.m2ln4SA</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potenciál konceptu sense of place v geografickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konceptu sense of place je v odborné zahraniční literatuře věnována poměrně velká pozornost. V diskurzu domácích oborových didaktik, a stejně tak i na úrovni kurikula, mu ovšem není dán takový prostor, jaký by si zasloužil. Tento příspěvek si klade dva cíle. Zaprvé přispět do odborných diskuzí na toto téma především na poli didaktiky geografie a zadruhé přiblížit tento koncept širší učitelské veřejnosti, včetně poskytnutí námětů k jeho implementaci do výchovně-vzdělávacího procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    The potential of the sense of place concept in geography education

  • Popis výsledku anglicky

    The sense of place concept has received considerable attention in the foreign literature. However, in the discourse of domestic didactics, as well as at the curriculum level, this concept is not given the space it deserves. This paper has two aims. Firstly, to contribute to the professional discussions on this topic, especially in the field of geography didactics, and secondly, to bring the concept closer to the wider teaching community, including suggestions for its implementation in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    26-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus