Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové paradigma pro edukativní hry: Rozšířené výukové prostředí hry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F08%3A00100502" target="_blank" >RIV/00216208:11320/08:00100502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Towards a Novel Paradigm for Educational Games: The Augmented Learning Environment of

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper introduces the concept of augmented learning environment into the field of game-based learning. Augmented learning environment (ALE) combines principles of online multiplayer computer games with social role-playing games in order to facilitatethe development of key skills and transfer of knowledge. Fundamental features of ALE are discussed on an example of educational game Europe 2045 which has been developed and successfully implemented in a number of secondary schools in the Czech Republicin 2008. On a more general level this paper aims to set a theoretical and case-study-based methodological framework for game researchers and designers, involved in similar future projects, which capitalizes on the notion of ALE.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards a Novel Paradigm for Educational Games: The Augmented Learning Environment of

  • Popis výsledku anglicky

    This paper introduces the concept of augmented learning environment into the field of game-based learning. Augmented learning environment (ALE) combines principles of online multiplayer computer games with social role-playing games in order to facilitatethe development of key skills and transfer of knowledge. Fundamental features of ALE are discussed on an example of educational game Europe 2045 which has been developed and successfully implemented in a number of secondary schools in the Czech Republicin 2008. On a more general level this paper aims to set a theoretical and case-study-based methodological framework for game researchers and designers, involved in similar future projects, which capitalizes on the notion of ALE.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET100300517" target="_blank" >1ET100300517: Metody inteligentních systémů a jejich aplikace při dobývání znalostí a zpracování přirozeného jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 12th International MindTrek Conference

  • ISBN

    978-1-60558-197-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Association for Computing Machinery, Inc. (ACM)

  • Místo vydání

    Finsko

  • Místo konání akce

    Finsko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku