Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rogue-Like Games as a Playground for Artificial Intelligence - Evolutionary Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F15%3A10319474" target="_blank" >RIV/00216208:11320/15:10319474 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24589-8_20" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24589-8_20</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24589-8_20" target="_blank" >10.1007/978-3-319-24589-8_20</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Rogue-Like Games as a Playground for Artificial Intelligence - Evolutionary Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rogue-likes are difficult computer RPG games set in a procedurally generated environment. Attempts have been made at playing these algorithmically, but few of them succeeded. In this paper, we present a platform for developing artificial intelligence (AI) and creating procedural content generators (PCGs) for a rogue-like game Desktop Dungeons. As an example, we employ evolutionary algorithms to recombine greedy strategies for the game. The resulting AI plays the game better than a hand-designed greedy strategy and similarly well to a mediocre player - winning the game 72% of the time. The platform may be used for additional research leading to improving rogue-like games and general PCGs.

  • Název v anglickém jazyce

    Rogue-Like Games as a Playground for Artificial Intelligence - Evolutionary Approach

  • Popis výsledku anglicky

    Rogue-likes are difficult computer RPG games set in a procedurally generated environment. Attempts have been made at playing these algorithmically, but few of them succeeded. In this paper, we present a platform for developing artificial intelligence (AI) and creating procedural content generators (PCGs) for a rogue-like game Desktop Dungeons. As an example, we employ evolutionary algorithms to recombine greedy strategies for the game. The resulting AI plays the game better than a hand-designed greedy strategy and similarly well to a mediocre player - winning the game 72% of the time. The platform may be used for additional research leading to improving rogue-like games and general PCGs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ENTERTAINMENT COMPUTING (ICEC 2015)

  • ISBN

    3-319-24589-9

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    261-271

  • Název nakladatele

    SPRINGER INT PUBLISHING AG

  • Místo vydání

    Londýn

  • Místo konání akce

    Trondheim

  • Datum konání akce

    29. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000365950800020