Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktivní učení v pokročilém vysokoškolském kurzu - Termodynamika a statistická fyzika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10318354" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10318354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktivní učení v pokročilém vysokoškolském kurzu - Termodynamika a statistická fyzika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá kurzem termodynamiky a statistické fyziky ve třetím ročníku VŠ, který jsme v uplynulém akademickém roce vyučovali metodami aktivního učení, zejména s využitím metody Peer Instruction. Podle uvedených principů byla pozměněna nejenom vlastní výuka, ale i zápočtové testy a zkouška. Dle výsledků a vlastních vyjádření studentů vedla tato změna k tomu, že studenty výuka více bavila a jejich pochopení problematiky bylo hlubší a dlouhodobější. V příspěvku je uveden stručný popis celého kurzu, zkušenosti z výuky a pohled studentů na výuku touto metodou.

  • Název v anglickém jazyce

    Active learning in advance university course - thermodynamics and statistical physics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the course of thermodynamics and statistical physics in the third year of university, which we tought using active learning teaching methods in the past academic year, especially using the methods of Peer Instruction. According to those principles we changed not only direct teaching, but also assessment. According to the results of students and their statements this change led to the fact that the students enjoyed learning more and understanding was deeper and long-lasting. The paper gives a brief description of the course, the experience of teaching and students' view on teaching this method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Veletrh nápadá učitelů fyziky 20

  • ISBN

    978-80-87343-58-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    142-149

  • Název nakladatele

    Nakladatelství P3K s.r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha, ČR

  • Datum konání akce

    28. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku