Beyond Smart Objects: Behavior-Oriented Programming for NPCs in Large Open Worlds.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10329948" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10329948 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Beyond Smart Objects: Behavior-Oriented Programming for NPCs in Large Open Worlds.
Popis výsledku v původním jazyce
A typical limitation of many open world games is their inability to make the world appear alive and purposeful. This chapter introduces behavior objects that help to manage the complexity of ambient behaviors of non-player characters in a large-scale open world game.
Název v anglickém jazyce
Beyond Smart Objects: Behavior-Oriented Programming for NPCs in Large Open Worlds.
Popis výsledku anglicky
A typical limitation of many open world games is their inability to make the world appear alive and purposeful. This chapter introduces behavior objects that help to manage the complexity of ambient behaviors of non-player characters in a large-scale open world game.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP103%2F10%2F1287" target="_blank" >GAP103/10/1287: PlanEx: Propojení plánování a provádění plánů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Game Engine Gems 3
ISBN
978-1-4987-5565-8
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
267-280
Počet stran knihy
322
Název nakladatele
CRC Press
Místo vydání
Neuveden.
Kód UT WoS kapitoly
—